Brzuszek płaski jak deska, to marzenie każdej kobiety

Żegnaj „oponko”

       Brzuszek płaski jak deska, to marzenie każdej kobiety. Często, mimo usilnych starań, nasze efekty są mizerne. Może metoda, jaką obraliśmy na pozbycie się nadmiaru tłuszczu z okolic brzucha jest zła. Nie załamuj się jednak!

Oto kilka porad, które wprowadzą do Twojej diety produkty sprzyjające spalaniu tkanki tłuszczowej z talii oraz fitness-owe sztuczki modelujące sylwetkę.

  • Migdały – zawierają błonnik, który blokuje wchłanianie tłuszczu. Są pełne białka, zawierają witamina E (przeciwutleniacz) oraz magnez, który jest niezbędny do produkcji energii, budowy mięśni i reguluje poziom cukru we krwi.
  • Jajka – najdoskonalsze źródło białka. Właśnie dzięki białku i tłuszczowi jajka zasycają nas na długo, chroniąc przed podjadaniem.
  • Soja – należy do produktów zawierających duże ilości antyoksydantów, błonnika i białka. Najnowsze badania wykazały, iż produkty z całego ziarna soi sprzyjają odchudzaniu.
  • Jabłka – duże jabłko zawiera ok. 5g błonnika i prawie 85% wody, która wzmaga uczucie sytości. Doskonałe jako niskokaloryczna przekąska między posiłkami.
  • Owoce jagodowe – bogate w błonnik i antyoksydanty. Przeciwutleniacze poprawiają przepływ krwi, co pomaga w czasie intensywniej pracy mięśni podczas treningu.
  • Jogurt – zawiera wapń, który jest niezbędny do prawidłowego skurczu mięśni oraz bakterie probiotyczne wspomagające układ trawienny.
  • Tłuste ryby morskie (łosoś, tuńczyk, makrela) – doskonałe źródło kwasów tłuszczowych omega-3. Sprzyja on spalaniu tkanki tłuszczowej z najbardziej opornych miejsc naszego ciała, poprawia tolerancję glukozy i insuliny, przez co stabilizuje nasz apetyt.
  • Zioła – pobudzają wydzielanie soku żołądkowego przyspieszając proces trawienia.
  • Ćwiczenia – aby pozbyć się warstw tłuszczu najlepiej trenować codziennie przynajmniej 30 min. Pomoże w tym bieganie, jazda na rowerze czy szybki marsz. Warto wprowadzić brzuszki czy kręcenie hula-hoopem. Codzienna 10 minutowa sesja to ok. 0,5 kg. sadełka z okolic brzucha tygodniowo mniej.

Pamiętaj, że figura typu jabłko jest najniebezpieczniejsza dla zdrowia. Dlatego nie zwlekaj – wprowadź zmiany już dziś!

 

Podziel się:
  •  
  •  
  •  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *